Hasta Hakları

Hastanemize başvuran tüm hastalarımızın;

    nike free run pas cher shox pas cher ceinture hermes pas cher hollister france nike air max pas cher doudoune duvetica ugg pas cher duvetica doudoune bijoux pandora nike free 5.0 pas cher christian louboutin homme canada goose pas cher nike shox pas cher ceinture hermes doudoune canada goose lunettes chanel hollister france mbt chaussures louboutin homme nike cortez pas cher

  • Hizmetten genel olarak faydalanma

    Adalet ve hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlıklı yaşamanın teşvik edilmesine yönelik faaliyetler ve koruyucu sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,
  • Eşitlik içinde hizmete ulaşma

    Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet almaya,
  • Bilgilendirilme

    Her türlü hizmet ve imkanın neler olduğunu öğrenmeye,
  • Kuruluşu seçme ve değiştirme

    Sağlık kuruluşunu seçme ve değiştirmeye ve seçtiği sağlık kuruluşunda verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,
  • Personeli tanıma, seçme ve değiştirme

    Sağlık hizmeti verecek ve vermekte olan tabiplerin ve diğer personelin kimliklerini, görev ve ünvanlarını öğrenmeye, seçme ve değiştirmeye,
  • Bilgi İsteme

    Sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı olarak istemeye,
  • Mahremiyet

    Gizliliğe uygun olan bir ortamda her türlü sağlık hizmetini almaya,
  • Rıza ve İzin

    Tıbbi müdahalelerde rızanın alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya,
  • Reddetme ve durdurma

    Tedaviyi reddetmeye ve durdurulmasını istemeye,
  • Güvenlik

    Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya,
  • Dini vecibelerini yerine getirebilme

    Kuruluşun imkanları ölçüsünde ve idarece alınan tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye,
  • Saygınlık görme

    Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güleryüzlü, nazik, şefkatli sağlık hizmeti almaya,
  • Rahatlık

    Her türlü hijyenik şartlar sağlanmış, gürültülü ve rahatsız edici bütün etkenler giderilmiş bir ortamda sağlık hizmeti almaya,
  • Ziyaret

    Kurum ve kuruluşlarca belirlenen usül ve esaslara uygun olarak ziyaretçi kabul etmeye,
  • Refakatçi bulundurma

    Mevzuatın, sağlık kurum ve kuruluşlarının imkanları ölçüsünde ve tabibin uygun görmesi durumunda refakatçi bulundurmayı istemeye,
  • Müracaat, şikayet ve dava hakkı

    Haklarının ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türle başvuru, şikayet ve dava hakkını kullanmaya,
  • Sürekli hizmet

    Gerektiği sürece. sağlık hizmetlerinden yararlanmaya,
HAKKI VARDIR.